Jf. Angrerettloven § 15
Reklamasjon
Dersom du oppdager feil eller mangler på et produkt, kan varen sendes kostnadsfritt tilbake til Sulland mote. Da sender du oss en mail på mail: kundeservice.mote@sulland.no eller du ringer oss på telefon 611 61 266. Det er viktig at du tar kontakt med oss FØR du sender produktet tilbake til oss. Husk å merke forsendelsen tydelig med hvem den er fra og hvilket ordrenummer det gjelder. Nytt eller tilsvarende produkt vil bli sendt så fort vi har mottatt produktet som har mangler. Ved reklamasjon vil det forhåndsbetalte beløpet inkludert frakt bli refundert deg så snart varen er hos oss.
Reklamasjonsrett: Hvis det viser seg at det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i to år fra du mottok varen fra oss. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.
Bytte
Dersom du ønsker å bytte varen(e) du har kjøpt må du fylle ut returskjemaet OG angrerettsskjemaet som følger med din pakke. Varen(e) må returneres til oss. Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss. Derfor anbefaler vi at du sender pakken med sporing.
Kan jeg bytte størrelse?
Dersom du ønsker å bytte en vare hos oss må du fylle ut returskjemaet OG angrerettskjemaet som fulgte med din pakke.
Ved "Klikk og hent": Du kan bytte størrelse. Lever varen i butikken.
Ved "Servicepakke": Legg inn ny bestilling i nettbutikken med den størrelsen du ønsker.
Du kan enten sende inn varen(e) som er feil størrelse eller levere den tilbake til butikken.
Pengene for ditt ordinære kjøp vil bli overført så snart vi har mottatt varen.
Kan jeg bytte til en annen vare?
Du må legge inn en ny bestilling dersom du ønsker noe annet. Dersom du har kjøpt noe du ikke ønsker, må dette returneres tilbake til oss.
Retur
Om du ikke ønsker varen du har bestilt kan du selvfølgelig benytte deg av angreretten. Angrefrist utløper 14 dager etter at du har mottatt varene. Hvis du angrer på kjøpet hos oss er det angrerettloven som gjelder. Angreskjema OG returskjema sendes sammen med varen. Dette skjemaet inneholder en del ferdig utfylt informasjon som må være vedlagt pakken du sender tilbake. Her har du to alternativ:
Alternativ 1: Levere tilbake varen fysisk i butikk. Det er da viktig å vise kvittering på kjøpet. Skjemaet for retur må fremdeles fylles ut.
Alternativ 2: Fyll ut angreskjemaet OG returskjemaet du har fått og send denne sammen med varen(e) tilbake til Sulland mote. Når du mottar varen, legger det ved en returslipp du kan bruke. Dette er fordi det skal bli enklere for deg med retur. Sett på returetiketten du får sammen med pakken og lever den på postkontor/post i butikk. Returkost dekker du selv og vil bli trekt fra når varen kommer tilbake til oss.
Retur sendes til:
Sulland Mote
Lenagata 53
2850 Lena
NB! Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske grunner ikke kan selges på nytt. Dette er varer som øredobber, undertøy og strømpebukser.
I begge tilfellene må varen leveres i original emballasje og varen skal være ubrukt og i samme fatning som da du mottok den. Eventuelle merkelapper skal være på plagget. Ved retur vil pengene bli refundert din konto innen 14 dager etter mottatt retur. Om du velger å heve kjøpet i sin helhet vil hele beløpet, ekskludert frakt og gebyr bli refundert. Dette forutsetter at du har handlet med kort og at varene er kommet tilbake til oss.
Returrett: Denne gjelder uavhengig om det er en salgsvare eller ikke.
Du mottar en bekreftelse på e-post når vi har mottatt din retur.